Beklager, jeg er midt i en eksamensperiode for tiden og har hatt litt mye å tenke på. I tillegg viser erfaring at oppmøte på "vintertreff" er forholdsvis laber sammenlignet med vår/sommer. Jeg tenkte egentlig å kalle sammen troppen en gang nå før jul, men nå er det vel blitt litt sent
Vi får komme sterkere tilbake rett over nyttår! Vi tar et treff i begynnelsen av januar! Jeg kommer tilbake med dato.
Treff igjen?
Moderator: Moderatorer
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
- Frode N073
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N073
- Bil: 2005 9-5 Vector Sport Estate
- Sted: Sola
konne jo kankskje skvist inn et treff før årsskifte?
ang rånetreff så stemme ikkje det (i følge undersøkelsa) overens med det som betraktes som ein typisk Saab eigar
men kver sin interesse
Edit: såg ikkje innlegget te Eirik før eg posta mitt
ang rånetreff så stemme ikkje det (i følge undersøkelsa) overens med det som betraktes som ein typisk Saab eigar
men kver sin interesse
Edit: såg ikkje innlegget te Eirik før eg posta mitt
2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Kontakt:
Vi kunne forsåvidt tatt et i år også ja Skal se på det med en gang!
Men når det gjelder disse rånetreffene - tror nok ingen av oss tenker å stille opp der. Saab-gjengen er nokså langt fra de miljøene en finner på disse treffene Men vi kunne kanskje prøvd å få til et samtreff med en annen klubb f.eks. Når våren nærmer seg..
Jeg har også prøvd å kontakte GSV, for å høre om noen derfra kunne vært interessert i å bli med. Men jeg har ikke fått noen svar på mailen jeg sendte. (Tror det var formannen) Men her kan kanskje Eimund hjelpe oss - er det noen i området som kunne vært interesserte?
Men når det gjelder disse rånetreffene - tror nok ingen av oss tenker å stille opp der. Saab-gjengen er nokså langt fra de miljøene en finner på disse treffene Men vi kunne kanskje prøvd å få til et samtreff med en annen klubb f.eks. Når våren nærmer seg..
Jeg har også prøvd å kontakte GSV, for å høre om noen derfra kunne vært interessert i å bli med. Men jeg har ikke fått noen svar på mailen jeg sendte. (Tror det var formannen) Men her kan kanskje Eimund hjelpe oss - er det noen i området som kunne vært interesserte?
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 506
- Navn: Eimund Lunde
- Bil: 96, 97, 99, 900, 9-3, 9-5
Det er faktisk ganske mange GSV medlemer her i distriktet, men det har liksom aldri tatt helt av med noe møtevirksomhet desverre. Kan jo prøve med ett innlegg i medlemsbladet til GSV og på gsv.no
Det blir vel mest sannsynlig ikke noe før til våren i hvertfall, da de fleste vel har parkert gammalbilen for vinteren
Det blir vel mest sannsynlig ikke noe før til våren i hvertfall, da de fleste vel har parkert gammalbilen for vinteren
Mvh
Eimund
Eimund
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Kontakt:
Ok, da får jeg prøve å få GSV-gjengens oppmerksomhet til våren!eiluN506 skrev:Det er faktisk ganske mange GSV medlemer her i distriktet, men det har liksom aldri tatt helt av med noe møtevirksomhet desverre. Kan jo prøve med ett innlegg i medlemsbladet til GSV og på gsv.no