mja, da var de feil, som presset prisen på bilen fiksa, så nå er det på tide å tenke "personalisering"! Var innom på Lakk og Verktøy i dag å kjøpte meg sånn calipter-lakk kit. 2-k lakk produsert av motip.
mørk blå, tenkte å kjøre litt anonymt nå i starten
Men siden det ser ut til å ta litt tid for å bli medlem her, så da får jeg starte med noen enkle spørsmål her
Åpent luft-filter? mye støy? noe BOV-lyd? endringer i effekt, motor reaksjon osv? hehe...
Finnes det noen bilder av bilene deres på nett? sånn at jeg har noe å se etter langs veien?
enkle spørsmål...
Moderator: Moderatorer
- laesi N1097
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: 1097
- Navn: Lars-Ove Eie
- Bil: 9-5 Vector 03-mod
- Sted: Fiskå
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 506
- Navn: Eimund Lunde
- Bil: 96, 97, 99, 900, 9-3, 9-5
- Sted: Sandnes
Re: enkle spørsmål...
Me kjøre jo Saablaesi skrev: Finnes det noen bilder av bilene deres på nett? sånn at jeg har noe å se etter langs veien?
(ligger litt bilder i tidligere tråder her )
viewtopic.php?t=13389&start=45
Mvh
Eimund
Eimund
- laesi N1097
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: 1097
- Navn: Lars-Ove Eie
- Bil: 9-5 Vector 03-mod
- Sted: Fiskå
- quist
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N1111
- Navn: Henning
- Bil: OG9-3
- Sted: Stavanger
Svar på Luft filter modding av motor
Heisann !
Tenkte bare eg sko svare på dette med loftfilter modding på motoren.
Kjøre sjøl med et BSR loftfilter kit på min, å det jer ein deilig suselyd fra turbo, å du hørre domplyden litt sånn diskret å herlig. Men vil helst anbefale ein Forge 006 resik dumpventil fremfor den orginale Bosch ventilen.
Har fonne ud det e beste ventilen eg har prøvd te nå på min bil å fungere fantastisk isamen med BSR loft fitler kit og ein BSR chipping av ECU`en.
Anbefale på det varmaste disse oppgraderingane te alle
Tenkte bare eg sko svare på dette med loftfilter modding på motoren.
Kjøre sjøl med et BSR loftfilter kit på min, å det jer ein deilig suselyd fra turbo, å du hørre domplyden litt sånn diskret å herlig. Men vil helst anbefale ein Forge 006 resik dumpventil fremfor den orginale Bosch ventilen.
Har fonne ud det e beste ventilen eg har prøvd te nå på min bil å fungere fantastisk isamen med BSR loft fitler kit og ein BSR chipping av ECU`en.
Anbefale på det varmaste disse oppgraderingane te alle
Saab OG9-3 2.0T BSR Steg 1 - Til salgs
VW Polo 1.6 TDI Bluemotion
VW Polo 1.6 TDI Bluemotion