Bilen går ikke sånn som den skal!
Moderator: Moderatorer
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Effektsteg er vel det samme som tenningsmodul/lillehjerne. Ser omtrent slik ut, du finner den under panseretLarisss skrev:Ja kan sjekke det..men hvor er det da? hvordan ser det ut?
[img]http://www.biltema.no/Archive/ProductCa ... dmodul.jpg[/img]
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Kontakt:
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N996
- Bil: SAAB 9-5 Aero 2001mod
- Sted: Nordland (Br.sund)
Ja det sto oppe ved siden av spyleveskebeholder...med en svart ledning i.
Hva skal jeg gjøre med dette da, kan jeg finne ut om det er gåent på en måte?
Åsså tillbake til releet til bensinpumpe..jeg skulle vist hvilket det er, sånn at jeg kan sjekke strøm osv til det.
--ÅÅÅh blir helt gærn uten bil:S..+ jeg vet at jeg må bruke den til å fra arbeid på mandagen:P
Hva skal jeg gjøre med dette da, kan jeg finne ut om det er gåent på en måte?
Åsså tillbake til releet til bensinpumpe..jeg skulle vist hvilket det er, sånn at jeg kan sjekke strøm osv til det.
--ÅÅÅh blir helt gærn uten bil:S..+ jeg vet at jeg må bruke den til å fra arbeid på mandagen:P
Saab 9-5 Aero, 2001mod
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Kontakt:
Står det ikke et eller annet sted inni der hvilket rele som er hva? På en oversikt eller noe slikt? Står det i det minste nummer under releene, om du plukker de ut og ser hvor de stod?
Tennmodul kan feilsøkes, ihvertfall på og900, men det er en litt omfattende operasjon. Mye enklere å låne deg en, eller kjøpe en på Biltema for 200kr.
Tennmodul kan feilsøkes, ihvertfall på og900, men det er en litt omfattende operasjon. Mye enklere å låne deg en, eller kjøpe en på Biltema for 200kr.
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N996
- Bil: SAAB 9-5 Aero 2001mod
- Sted: Nordland (Br.sund)
Jeg tror faktisk problemet er løst nå:D..
Jeg tok av effektsteget... Gjorde ledningen og effektsteget skikkelig reint å satte det på igjenn:P.. Var å kjørte meg en tur på 2mil. bilen gjorde ikke tegn til å ville stoppe;). Men skal ut å råne litt etterpå, så får jeg se hva som kjer da:P.
Syns det var litt for enkelt til at det bare var å gjøre reint effektsteget.
Jeg tok av effektsteget... Gjorde ledningen og effektsteget skikkelig reint å satte det på igjenn:P.. Var å kjørte meg en tur på 2mil. bilen gjorde ikke tegn til å ville stoppe;). Men skal ut å råne litt etterpå, så får jeg se hva som kjer da:P.
Syns det var litt for enkelt til at det bare var å gjøre reint effektsteget.
Saab 9-5 Aero, 2001mod