Kommer et lite tut fra hornet når jeg har låst bilen og låser den "en gang til". Lager også en låselyd på andre vridningen, kan minne om lyden når "deadlock" aktiveres.
Er det kanskje alarm på bilen uten at jeg veit det? Er ingen blinkende dioder eller noe slikt i kupeen som det pleier å være når bilen har alarm.
Er en Saab 9-3 98 mod
Lite "tut" når jeg låser 2 ganger, alarm?
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Pappa hadde lik bil som deg, og da med alarm var det en diode på dash. Min farfar har en 1999 uten alarm og hans også "tuter" når man trykker to ganger, dette er en sikekrhetslås, som også Opel har brukt.. Tutet kan programeres bort i Tech II.. Selv har jeg alarm og tut og har tenkt å fortsette med det..
Styrer med DAB og AUX
- Skaten N671
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N671
- Bil: Saab 900 Aero
- Sted: Tysnes
Som Jørgen seier er dette for å markera at bilen vert låst med sikkerhetslås. Det vil sei at det ikkje går an å låse bilen opp ved å dra opp låsetappane. Ein kan då ha glasa litt ope på varme sommardagar utan at nåken kan låse/dirke opp bilen.....Jørgen N237 skrev:Pappa hadde lik bil som deg, og da med alarm var det en diode på dash. Min farfar har en 1999 uten alarm og hans også "tuter" når man trykker to ganger, dette er en sikekrhetslås, som også Opel har brukt.. Tutet kan programeres bort i Tech II.. Selv har jeg alarm og tut og har tenkt å fortsette med det..
Vegard
'82 Saab 99
'86 Saab 900 Aero (go' bilen)
'98 Peugeot Partner (arbeidsbil)
'99 Saab 9-5
- tlf: 94366164 -
"Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"
'86 Saab 900 Aero (go' bilen)
'98 Peugeot Partner (arbeidsbil)
'99 Saab 9-5
- tlf: 94366164 -
"Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"