Holder på å trekke kabler fra forsterkeren til cd spiller og batteri.
Noen som har et kjapt lyntriks på hvordan jeg skal få strømledningen fra rommet i gulvet foran (atme pedalene, helt til høyre) og ut igjennom torpedoveggen?
Har så langt funnet en klyse ledninger som går inn i cupee'n fra motoren, men disse havner ca midt inne i konsollen.
Noen Forslag?:D
Torpedovegg 9000i 86 mod!
Moderator: Moderatorer
- Trym N1290
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1290
- Navn: Trym Antoniusen(Han andre Trym ;-)...)
- Bil: 03 Saab 9-5 vector 2.3t
- Sted: Drammen
- Kontakt:
Re: Torpedovegg 9000i 86 mod!
får skrive det samme som jeg skrev til en med 1991 mod 9000.
Veit ikke helt hvordan din er innvendig, men jeg skrudde av høyre høytalerdekselet på dashbordet.
-skrudde ut høytalern, så mener jeg å huske at jeg tok en tynn stiv stål tråd og dytta ned i høytaler åpningen og ned til gulvet. (helt i siden på dashbordet, mot døra)
-teip på strømkabelen og trekk den opp igjennom høytaler hullet. deretter dytt strøm kabelen ut igjennom torpedoveggen i en kabel igennomføring som lå klar. (flat avlang med 6/8 utganger i eller noe. husker ikke helt)
-åpne panseret og skru av det dekselet som er i mellom motor rommet og front ruta di og der vill du kunne ta i mot kabel. og før den bortover til batteri.
signal kabelen tok jeg bare og dyttet inn siden av lufte kanalen (mellom teppet og plast kanalen) som er nede ved beina dine. også fisket jeg den opp fra rommet der cd spillern står. lykke til
men nå har vell du lagt til førselen på motsatt side av det jeg har gjort du da.
Veit ikke helt hvordan din er innvendig, men jeg skrudde av høyre høytalerdekselet på dashbordet.
-skrudde ut høytalern, så mener jeg å huske at jeg tok en tynn stiv stål tråd og dytta ned i høytaler åpningen og ned til gulvet. (helt i siden på dashbordet, mot døra)
-teip på strømkabelen og trekk den opp igjennom høytaler hullet. deretter dytt strøm kabelen ut igjennom torpedoveggen i en kabel igennomføring som lå klar. (flat avlang med 6/8 utganger i eller noe. husker ikke helt)
-åpne panseret og skru av det dekselet som er i mellom motor rommet og front ruta di og der vill du kunne ta i mot kabel. og før den bortover til batteri.
signal kabelen tok jeg bare og dyttet inn siden av lufte kanalen (mellom teppet og plast kanalen) som er nede ved beina dine. også fisket jeg den opp fra rommet der cd spillern står. lykke til
men nå har vell du lagt til førselen på motsatt side av det jeg har gjort du da.
2016 Subaru Levorg
2003 Saab 9-5 2.3t vector
2003 Saab 9-5 2.3t vector
-
- Grunnladetrykk
- Navn: stian dahle
- Bil: 9-5 2,0t estate se
- Sted: rogaland
Re: Torpedovegg 9000i 86 mod!
bare til og nappe ut di "plastproppene" som holder det dekselet under ratter så sitter det en stor gummi propp i torpedo veggen så du bare kan ta ut og stappe ledningen igjenom..da blir hullet så stort att du omtrent kan stappe neven igjenom!hehe så er det bare klips på etterpå..gjort på 5 min=)