noen som har noe forslag til hvor jeg kan hente styrestrøm i bilen hen? prøvde parklysa i baklyktene, men det fungerte ikke da jeg satte i pærene av en merkelig grunn.. tenkte jeg kanskje skulle koble på et rele der istedet, så har jeg hørt at jeg kan hente ut fra antenneforsterkeren, men den veit jeg ikke hvor sitter..
noen forslag?
styrestøm til forsterker i 93ss
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 634
- Navn: jan magnus
- Sted: Jessheim
- Kontakt:
styrestøm til forsterker i 93ss
Jan magnus
9-3SS "Aero" edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
9-3SS "Aero" edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
Re: styrestøm til forsterker i 93ss
Regner med du tenker på Remote-signalet?
Jeg kjøpte en ferdig-modul fra Dietz som kobles til høynivå-signalet og genererer remote dersom det kommer noe lyd.
Fungerer fint i teorien, men i 9-3 SS skrur den også på forsterkeren når man bruker blinklysa (klikkelyden kommer fra høyttalerne)
Jeg kjøpte en ferdig-modul fra Dietz som kobles til høynivå-signalet og genererer remote dersom det kommer noe lyd.
Fungerer fint i teorien, men i 9-3 SS skrur den også på forsterkeren når man bruker blinklysa (klikkelyden kommer fra høyttalerne)
Kåre
9-3 Turbo X
9-3 SS Steg 5 - solgt
NG900 viggen - solgt
9-3 Turbo X
9-3 SS Steg 5 - solgt
NG900 viggen - solgt
Du må ta det fra rette sida på de parklysa dine tenker jeg om du tar det på - sida får du ikke spenning på på+ sida skal det få spenning.
-
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N867
- Bil: 900I 2,1 16V
- Sted: kristiansand
heii hva heter det adapteret du kjøpte kan jag bruke det til min 95 da jeg skal montere en pioneer avic d3
Det er bare to fremkomstmidler saab/scania
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 634
- Navn: jan magnus
- Sted: Jessheim
- Kontakt:
jeg fikk det til men hva den ledningen var til som jeg brukte det aner jeg ikke,. men np DUNKER det for å si det sånn
Jan magnus
9-3SS "Aero" edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
9-3SS "Aero" edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
Husker ikke modellen, men kjøpte det fra http://www.acb.nosanto skrev:heii hva heter det adapteret du kjøpte kan jag bruke det til min 95 da jeg skal montere en pioneer avic d3
Kåre
9-3 Turbo X
9-3 SS Steg 5 - solgt
NG900 viggen - solgt
9-3 Turbo X
9-3 SS Steg 5 - solgt
NG900 viggen - solgt
- Tiller
- 0.7 bar
- Navn: Tiller
- Bil: Saab 9-3 SE
- Sted: Tønsberg
Slenger meg med her.
Skal sette inn en høynivå adapter i min 9-3 for å kjøre forsterker på de nye 6x9 høytalerne jeg har satt baki.
Men hvor kan jeg ta styrestrømmen (Remoten) fra?
Og hvor lønner deg seg å koble opp adapteren? Bak CD spilleren eller baki bilen?
Skal sette inn en høynivå adapter i min 9-3 for å kjøre forsterker på de nye 6x9 høytalerne jeg har satt baki.
Men hvor kan jeg ta styrestrømmen (Remoten) fra?
Og hvor lønner deg seg å koble opp adapteren? Bak CD spilleren eller baki bilen?