Hej folkens.
Tenkte jeg må oppgradere på musikkkvaliteten, og nedtrappe litt på vekta i Åge.
Har lenge tenkt til å bygge opp noe i glassfiber for å få frontsetta nederst ved dørene. Men siden jeg har veltebur, og hoftestaget stenger litt for førersiden. Så har det stoppet litt opp med det.
Nå kom jeg over et gammelt bilde jeg hadde på dataen, der jeg så noe som kan funke.
Har nemlig et focal frontsett som jeg kjøpte av "White" her på forumet. Gutten heter vel Morten som alle andre her ? hehe
Ihverfall har jeg ikke brukt for det liggende på rommet.
Nå husker ikke jeg hvor mye det frontsettet mitt bygger bakover mot vindusheiseren. (Elektrisk forresten).
Kansje noen har et bilde av hvor mye plass det er bak der til å utnytte, eller neo info. Så slipper jeg å rive alt i filler som vanlig, bare for å sjekke... hehe
Baki så skal basskassa ut. Og jeg skal bare beholde den ene basseren. Musikk er utrolig viktig for meg, så det må jeg ha når vi er ute å kjører. Planen blir da og enten bygge ei lita kasse i hjørnet, eller støpe ei kasse på den ene siden. Får se hva som skjer. Vekt, og tilgang til bensinpumpa som er under basskassa er ihvertfall grunnen.
Hattehylla, med forsterkere og høytalere blir værende. Er alt for fornøyd med den
Prosjekt- litt ut, litt inn:)
Moderator: Moderatorer
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Prosjekt- litt ut, litt inn:)
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Prosjekt- litt ut, litt inn:)
Kan du ikke støpe deg ei kasse i reservehjulsbrønnen da Alex? Er da plenty plass der. Mulig det er der batteriet ditt står, men det kan du jo reorganisere litt.
Ikke mye plass i døra der høyttaleren står på bildet (særlig med ruta nede), men om elementet er for dypt, så kan du jo fore det ut litt?
Ikke mye plass i døra der høyttaleren står på bildet (særlig med ruta nede), men om elementet er for dypt, så kan du jo fore det ut litt?
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Ja feen Ingvar. Det har jeg ikke tenkt på. Da blir det bygging i reservehjulsbrønn.
Kansje jeg skal lage ei lita inspeksjonsluke til bensinpumpa mi midt i.. hmmm
Regna ikke med at det var mye plass i døra jeg heller. Veit ikke om det blir så veldig pent hvis jeg forer den for mye ut heller.
Regna ikke med at det var mye plass i døra jeg heller. Veit ikke om det blir så veldig pent hvis jeg forer den for mye ut heller.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
1999 Saab 9-3 Viggen
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Navn: Per Arne Ralle
- Bil: 05`95 Estate 2.2TiD Vector
- Sted: Bø
Catchtank og løst montert pumpe! Så slipper du å rote nedi bensintanken hele tida[email protected] skrev:Ja feen Ingvar. Det har jeg ikke tenkt på. Da blir det bygging i reservehjulsbrønn.
Bare pass på så du lett kommer til chassis nr, kan være greit å slippe å rive ut hele annlegget på eu osv... (Er ikke sikker alle vet hvor nr på OG er heller...)
Per Arne Ralle
N369
"My drinking team has a racing problem"
05`95 Estate 2,2TiD Vector
85`900 2d Sedan Bruksveteran
83`99 2d Nostalgiprosjekt
69`Rekord 1700
N369
"My drinking team has a racing problem"
05`95 Estate 2,2TiD Vector
85`900 2d Sedan Bruksveteran
83`99 2d Nostalgiprosjekt