På min 900 Ng 1997 har både venstre parklys og venstre kjørelys bak sluttet å lyse, Har bytta pære bak men vil ikke lyse lenger og parklys blinker som sivilpoliti lys:) Har noen vært borti dette problemet eller er det bare en sikring som har gått? Jeg trur det er dårlig kontakt på parklyset for når jeg setter pæra i festet sitt så slutter parklyset å lyset og når den er ute av festet sitt så blinker lyser som diskolys. Trenger litt hjelp til dette.
Mvh Joachim
Kjørelysbak sluttet å lyse og parklys
Moderator: Moderatorer
- Aleks-ander_N948
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N948
- Navn: Aleksander
Re: Kjørelysbak sluttet å lyse og parklys
Jeg hatt problemer med korrusjon/air/irr på pærene og pæreholdererene bak pga vann i baklykta, det kan jo du se etter om du har, viss du ser noe kan du bare pusse over med ei fin pussematte og spraye på litt WD40 etc Og ellers så skader det ikke og sjekke sikringa som du sier
Viss det er parklys fremme du tenker på så kan det vere at du må bøye ut metallet i pæreholderen litt så den holde pæra beire, det kan du gjør med et lite flatt skrujern når strømmen er av
Viss det er parklys fremme du tenker på så kan det vere at du må bøye ut metallet i pæreholderen litt så den holde pæra beire, det kan du gjør med et lite flatt skrujern når strømmen er av
Saab 9-3 SS Vector 2005
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt