Bilder av Efekter
Moderator: Moderatorer
-
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: 214
- Navn: Tor-Ivar Kristoffersen
- Bil: OG9-3 2.0 T
- Sted: TROMSØ
- Kontakt:
Bilder av Efekter
Hei.
Etterlyser bilder av effektene til klubben. Spesielt klistremerkene. Syns alle skal ha klistremerker på bilen, klubben må jo vises best mulig.
Ser for meg (Uten at jeg har sett de merkene som finns) en liten logo med url på som kan stå¨nede på skjørtet(f.eks) og/eller et smalt bånd som går oppe på bakruta eller frontruta, må ikke bli for stort, da blir det bare harry.......
Bare noen forslag...
mvh
McIvar
N214
Etterlyser bilder av effektene til klubben. Spesielt klistremerkene. Syns alle skal ha klistremerker på bilen, klubben må jo vises best mulig.
Ser for meg (Uten at jeg har sett de merkene som finns) en liten logo med url på som kan stå¨nede på skjørtet(f.eks) og/eller et smalt bånd som går oppe på bakruta eller frontruta, må ikke bli for stort, da blir det bare harry.......
Bare noen forslag...
mvh
McIvar
N214
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 300
- Navn: Petter Danielsen
- Bil: Viggen fakecab
- Sted: Oslo
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Hm, det er ikkje planar om merkjer for innvendig montering?Thor N67 skrev:Takk for at dere har lagt ut noen bilder. Det kommer snart bilder av hele kolleksjonen vår.
Bilmerkene er kun i en størrelse, men finnes i sølv og sort.
På 900-en har eg forbrukt ein del merkjer, i år har eg køyrt rundt utan, pga at vindusviskarane tek på merkjet, og etter tid vert bokstavane då herpa. So kort sagt, eg kunne tenkje meg eit merkje en kunne montere på innsida av frontruta, mao. at limet skal være på den andre sida i forhold til dagens merkjer.
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Næ, kostnaden er ikkje det som er problemet, problemet er berre at det tek tid og heile tia måtte ha ekstra merkjer liggandes, og montere nye merkjer i tide og utide skal vogna vere strøøøøken. Må vel bytte 2-3 gongar gjennom sommaren skal det vere bra. Vinteren er ikkje tema ein gong, men vil tru at monge som har merkjet i frontruta skrapar det vekk iløpet av vinteren...Thor N67 skrev:Hjelle skrev
Det har ikke vært tatt opp før så det har vi ikke tenkt på.Hm, det er ikkje planar om merkjer for innvendig montering?
Men med en pris på 30,- pr. merke er det jo ikke den store kostneden
i løpet av et år.
Du vil vel ikkje ut med kva skrifttype som er brukt på dekala vel?
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Kunne enten du Rune eller Hjelle sendt den fonten på mail til meg? Noen tanker i hodet ja..Hjelle, N6 skrev:Takker, fann ei som ligna bra på STCS-forumet, so då får en sjå om en får laga noko spesialgreier her...Rune N35 skrev:har den skrifttypen liggende her jeg, søk på stcs-font eller no på stcs-forumet så dukker den opp..
MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX