Hei;
skulle starte stereoen i dag..........dødt. Har orginalt Saab med 6 høytalere og CD-veksler. Sjekket alle sikringer, nr 11 som er for radio, nr 13 som er for radio og diagnistic og hadde ute anlegget og sjekket den som er bak på spilleren. Alle var ok. Byttet alle sikringer med nye som jeg først sjekket var ledende før jeg satte dem på plass. Sjekket de gamle og de var også hele. Det er lys i alle knapper etc på anlegget. Har el antenne så jeg rev ned deksel bak og lette etter sikring på den..... Men jeg fant ingenting.
Jeg brukte rdioen på lørdag, kjørte 40 mil, og merket ingenting før i dag. :shock: Bilen var ikke i bruk på søndag.
Har noen vært borti tilsvarende?
Dødt anlegg ng900
Moderator: Moderatorer
-
- Medlemsnummer: N1481
- Navn: Jon Fredrik Haugland
- Bil: 900SE Talladega Cab
Dødt anlegg ng900
MVH
Jon Fredrik Haugland
Jon Fredrik Haugland
- Henrik N449
- Overload!!!
- Sted: Drammen
Re: Dødt anlegg ng900
Hvis sikringen hadde gått ville det ikke lyst i spilleren Funker ingen av delene? Radio/CD. Kan du se på noe display om cden blir spilt av? (lurer på om det er bare lyden som er borte, eller om den ikke er i stand til å lese av cder lenger)
jfhaugla skrev:Hei;
skulle starte stereoen i dag..........dødt. Har orginalt Saab med 6 høytalere og CD-veksler. Sjekket alle sikringer, nr 11 som er for radio, nr 13 som er for radio og diagnistic og hadde ute anlegget og sjekket den som er bak på spilleren. Alle var ok. Byttet alle sikringer med nye som jeg først sjekket var ledende før jeg satte dem på plass. Sjekket de gamle og de var også hele. Det er lys i alle knapper etc på anlegget. Har el antenne så jeg rev ned deksel bak og lette etter sikring på den..... Men jeg fant ingenting.
Jeg brukte rdioen på lørdag, kjørte 40 mil, og merket ingenting før i dag. Bilen var ikke i bruk på søndag.
Har noen vært borti tilsvarende?
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
-
- Medlemsnummer: N1481
- Navn: Jon Fredrik Haugland
- Bil: 900SE Talladega Cab
Det skjer over hode ingenting. Trykker inn knappen og skrur opp volumet og........lydløst. Displayet viser heller ingenting.
MVH
Jon Fredrik Haugland
Jon Fredrik Haugland
- Andrew N1328
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1328
- Navn: Andrew
- Bil: 04 9-5 2.0t Hirsch
- Sted: Trondheim
- Kontakt:
Med andre ord, det er som om spilleren er "av".. kan jo være dårlig kontakt en plass inni spilleren... Men virker som om det er den som er problemet.jfhaugla skrev:Det skjer over hode ingenting. Trykker inn knappen og skrur opp volumet og........lydløst. Displayet viser heller ingenting.
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… That’s what gets you." -Jeremy Clarkson
http://www.garaget.org/?car=101291
http://www.garaget.org/?car=101291