bilder og ettersnakk landstreff 2009
Moderator: Moderatorer
- KongerudN344
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund
Re: bilder og ettersnakk landstreff 2009
Da var jeg tilbake igjen etter et knalltreff! Tror jeg må si at dette har vært det beste landstreffet jeg noen gang har vært på. Endelig fikk jeg kjørt litt turbobil på bane også! Bortsett i fra to knekte hjulbolter, en ødelagt senterkopp og to framdekk så gikk det knirkefritt. Hadde egentlig bestemt meg for og selge den, men etter i går så blei jeg SVÆRT usikker
En stor takk til styret som gjennomførte et knirkefritt arrangement! Dere er virkelig knall og gjør alt dere kan for hver og en av oss medlemmer!
En stor takk til styret som gjennomførte et knirkefritt arrangement! Dere er virkelig knall og gjør alt dere kan for hver og en av oss medlemmer!
2012 VW Sharan 4 - motion
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Da er jeg også endelig hjemme .. av en eller annen grunn ble avreisen fra Halden utsatt litt ..
Vil takke alle som var der for en knallfin helg!! Det er morro å være på treff med sånne mennesker
Og tusen takk for pokalen også
Nå skal jeg snart legge meg
Vil takke alle som var der for en knallfin helg!! Det er morro å være på treff med sånne mennesker
Og tusen takk for pokalen også
Nå skal jeg snart legge meg
Tusen takk til styret for et ordentlig hyggelig og morsomt landstreff!
- ToreN1246
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1246
- Navn: Tore
- Bil: 9-5 aero -01
- Sted: lillehammer
- Kontakt:
stor takk til styret og alle rundt som gjorde dagen så utrolig bra!!
dog noen framdekk fattigere og en halv tank 99v-power.... men jøss hvor gøy!!!
dog noen framdekk fattigere og en halv tank 99v-power.... men jøss hvor gøy!!!
“Sucking all the marrow out of life doesn’t mean choking on the bone”
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
Har fått subba meg hjem og kan tenke tilbake på en vellykket helg , dette var morsomt som vanlig , selv med relativt surrete middagsgreier synes jeg alt i alt at det var helt mega !!
Pokal å greier å greier ble det å
Pokal å greier å greier ble det å
STCN #383
- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition
- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition
- Kjell N1179
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N1179
- Navn: Kjell Gullerud
- Bil: 9-3 Viggen og 9-3SS
- Sted: Sande
Takker for et hyggelig saabtreff. Bra jobbet av stryret, takk takk . Kult å kjøre på bane igjen, selv om det ble ganske lite for mitt vedkommende, grunnet ny motor!
Bare flaks at dere ifra Bergen(Mats SQR) har lappen ennå. Gikk farlig fort fra treffet til Drammen hehe
Bare flaks at dere ifra Bergen(Mats SQR) har lappen ennå. Gikk farlig fort fra treffet til Drammen hehe
Saab 9-3 Viggen
Saab 9-5.
Saab 93 SS
Tidligre biler
Ng900 Se Turbo, 95'' X
Saab 9-5.
Saab 93 SS
Tidligre biler
Ng900 Se Turbo, 95'' X
- Claus N201
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 201
- Navn: Claus Kristoffersen
- Sted: Kjeller
Hjemme og slapper av etter en fantastisk helg.
Har stor koooooost meg på treffet sammen med masse hyggelige mennesker
Vil rette en kjempe stor takk til alle som stilte opp og hjalp oss i styret denne dagen, er ikke noe problem å arrangere banekjøring og treff når dere stiller opp og hjelper til på denne måten.
Fikk til og med et par runder på banen med bilen helt på slutten av dagen
Har stor koooooost meg på treffet sammen med masse hyggelige mennesker
Vil rette en kjempe stor takk til alle som stilte opp og hjalp oss i styret denne dagen, er ikke noe problem å arrangere banekjøring og treff når dere stiller opp og hjelper til på denne måten.
Fikk til og med et par runder på banen med bilen helt på slutten av dagen
- Marianne N561
- 0.7 bar
- Sted: Frogner, Sørum
Kjempegøy på treff!!! (som vanlig)
Det var helt i orden at det ikke regna i løpet av dagen! Vi fikk kjøpt endel lodd da men Claus trekker jo bare grønne lodd... Neste år skal noen andre trekke!!
Dessuten er det fantastisk å være på et arrangement uten kø på jentedoen
Det var helt i orden at det ikke regna i løpet av dagen! Vi fikk kjøpt endel lodd da men Claus trekker jo bare grønne lodd... Neste år skal noen andre trekke!!
"Good girls are just bad girls that don`t get caught...!"
2004 9-3 SS
2008 Opel Zafira 1,9 cdti OPC "look"
2004 9-3 SS
- ToreN1246
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1246
- Navn: Tore
- Bil: 9-5 aero -01
- Kontakt:
fantastisk å være et sted hvor så mye skjer, uten å stå i kø noe sted faktisk selv ikke på bana...Marianne N561 skrev:
“Sucking all the marrow out of life doesn’t mean choking on the bone”
9-5 aero
9-5 aero
- Marianne N561
- 0.7 bar
... bare en liten tanke...
Det finnes nok et relativt stort antall forskjellige saltbøsser i verden og jeg har fortsatt ikke vært borti noen som drysser eksakt samme mengde.. sånt bør kanskje testes før man vrir like mange ganger som på den bøssa man har hjemme..?
Det finnes nok et relativt stort antall forskjellige saltbøsser i verden og jeg har fortsatt ikke vært borti noen som drysser eksakt samme mengde.. sånt bør kanskje testes før man vrir like mange ganger som på den bøssa man har hjemme..?
"Good girls are just bad girls that don`t get caught...!"
2004 9-3 SS
2004 9-3 SS
- Peter
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 813
- Navn: Peter Strandmoe
- Bil: '01 9-3 Aero
- Sted: Sandefjord
Jeg glemte å takke alle som stemte fram bilen min til nest fineste 9000 i år også selv med ødelagt front
N813
'75 96 v4 Rallybil Prosjekt
'80 96 v4 Jubileum Prosjekt
'88 900 Aero Prosjekt
'90 900 Aero Delebil
'96 9000 Aero Grom bilen - solgt
'01 9-3 Aero "Gulingen"
'75 96 v4 Rallybil Prosjekt
'80 96 v4 Jubileum Prosjekt
'88 900 Aero Prosjekt
'90 900 Aero Delebil
'96 9000 Aero Grom bilen - solgt
'01 9-3 Aero "Gulingen"
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1676
- Navn: Marius Bruheim Stavne
- Bil: 08 Saab 9-5 TiD STV
- Sted: Sunndalsøra
Tusen takk for et fantastisk treff selv om jeg dro på lørdag så har jeg stor kostet meg
MEN tror jeg må ha meg turbosaab, for det er jaggu me kjedelig å ligge "50" mil bak "tullinger" fra Lillehammer hele veien:D
Ifjor var jeg på Opel treff på samme stedet, men dem kan legge seg langflate. For dere saab folk er mye triveligere en dem:) Bare det å kjøre ilag til treffet utgjør en stor del av gleden
Blei 180 Mil bilkjøring i helgen, men hva gjør vel det når man kjører Saab?
MVH Marius Bruheim
MEN tror jeg må ha meg turbosaab, for det er jaggu me kjedelig å ligge "50" mil bak "tullinger" fra Lillehammer hele veien:D
Ifjor var jeg på Opel treff på samme stedet, men dem kan legge seg langflate. For dere saab folk er mye triveligere en dem:) Bare det å kjøre ilag til treffet utgjør en stor del av gleden
Blei 180 Mil bilkjøring i helgen, men hva gjør vel det når man kjører Saab?
MVH Marius Bruheim
08 Saab 9-5 Stv, 1,9TiD med litt hjelp av Hirsch "
- viggcab
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N1467
- Navn: roger
- Bil: 2011 bmw x5
Sant nok det da Men de fleste legger ikke igjen en halv kilo salt når du løfter opp saltbøssa heller daMarianne N561 skrev:... bare en liten tanke...
Men det var jo kun denne som det var feil med , shit happens
2011 BMW X5
- utengen
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N038
- Sted: Norge, Sveits
- Kontakt:
God kveld
Helt klart det beste landstreffet jeg har vært på.
Det ble liksom mer intimt og folk ble mer samlet rundt på den plassen alle sto på, en på andre landstreff jeg har vært på.
Sist jeg var på Rudskogen og kjørte Saab var med Svenske turboklubben i 1996, med en trimmet 9000CS 2,3Turbo sport, så en del år siden sist.
Er en artig og teknisk bane som nok krever bra bremser og godt understell samt en meget god fører bak rattet for og kjøre raske tider.
Banerekorden er satt den 17.08.1996 av Pontus Mörth i en Formel 3 med tiden 53,26s.
Vi fikk kjørt mye bil på bane, tror jeg sikkert kjørte 40-50 runder med 93sc TIDn.
Det var veldig gøy selv med standard understell, og aldeles for små bremser og for lite luft i dekkene i begynnelsen.
Etter litt påfyll ble det mye bedre, og da ble det mange, mange runder rundt på Rudskogen.
Et stort tusen takk til Anders for at han turte og la meg prøve Corvetten noen runder rundt på banen , med han selv som co driver, jeg har kjørt mange ulike biler i den klassen, men må si meg mektig imponert over denne bilen, veldig fint drag og lyd i motoren, og helt sykt bra bremser, og rå kjøreegenskaper, selv om den kom fort med baken når man gasset ut av svingene, men det er sikkert som Anders sa, de bak dekkene var ikke så bra. Så esp hjalp meg så vi ikke snurret og havnet i sandkassa.
Er nok en sykt rask standard bil rundt en bane med en som kan kjøre bak rattet.
Vi fikk også mekket sammen litt gourmet mat på grillen og spiste oss gode og mette rundt bordet i teltet til TdTuning Tommys telt.
Veldig hyggelig med folk som kom og pratet og slo an en prat.
Tusen takk også til styret som fikset dette og alt det andre rundt dette treffet.
Ser frem til neste banetreff med en litt annen bil med mer krutt under panseret.
Hilsen
Tommy Utengen
Helt klart det beste landstreffet jeg har vært på.
Det ble liksom mer intimt og folk ble mer samlet rundt på den plassen alle sto på, en på andre landstreff jeg har vært på.
Sist jeg var på Rudskogen og kjørte Saab var med Svenske turboklubben i 1996, med en trimmet 9000CS 2,3Turbo sport, så en del år siden sist.
Er en artig og teknisk bane som nok krever bra bremser og godt understell samt en meget god fører bak rattet for og kjøre raske tider.
Banerekorden er satt den 17.08.1996 av Pontus Mörth i en Formel 3 med tiden 53,26s.
Vi fikk kjørt mye bil på bane, tror jeg sikkert kjørte 40-50 runder med 93sc TIDn.
Det var veldig gøy selv med standard understell, og aldeles for små bremser og for lite luft i dekkene i begynnelsen.
Etter litt påfyll ble det mye bedre, og da ble det mange, mange runder rundt på Rudskogen.
Et stort tusen takk til Anders for at han turte og la meg prøve Corvetten noen runder rundt på banen , med han selv som co driver, jeg har kjørt mange ulike biler i den klassen, men må si meg mektig imponert over denne bilen, veldig fint drag og lyd i motoren, og helt sykt bra bremser, og rå kjøreegenskaper, selv om den kom fort med baken når man gasset ut av svingene, men det er sikkert som Anders sa, de bak dekkene var ikke så bra. Så esp hjalp meg så vi ikke snurret og havnet i sandkassa.
Er nok en sykt rask standard bil rundt en bane med en som kan kjøre bak rattet.
Vi fikk også mekket sammen litt gourmet mat på grillen og spiste oss gode og mette rundt bordet i teltet til TdTuning Tommys telt.
Veldig hyggelig med folk som kom og pratet og slo an en prat.
Tusen takk også til styret som fikset dette og alt det andre rundt dette treffet.
Ser frem til neste banetreff med en litt annen bil med mer krutt under panseret.
Hilsen
Tommy Utengen
900TTR M94
93SC 1,9 TID M07
STCN 038
93SC 1,9 TID M07
STCN 038
- Marianne N561
- 0.7 bar
Man lærer så lenge man leverviggcab skrev:Sant nok det da Men de fleste legger ikke igjen en halv kilo salt når du løfter opp saltbøssa heller daMarianne N561 skrev:... bare en liten tanke...
Men det var jo kun denne som det var feil med , shit happens