Daniel N683 skrev:
Noen som veit om noen flere bilder av denne ?
Moderator: Moderatorer
Daniel N683 skrev:
Huskar desverre ikkje i farta, men det var en vassa totaktsmotor i den, ikkje noko V6...Eirik N396 skrev:Forlenget front, og forkortet bak. Hjelle husker kanskje hva mer som var gjort med den? Det er vel alltid nærliggende og tenke på V6 når en ser slike forlenga 96:or, men jeg er ikke sikker på om den hadde det..Børre N17 skrev:Lång-lång-nosen er vel tilsalgs for en god del svenskedaler. Hva er det som er gjort me'n foruten forlengelsen?
Jada, jeg vet hvem eieren er ihvertfall Send meg en PM om det er noe spesielt du lurer på, jeg vet ihvertfall litt om den.saab-900-turbo skrev:Noen som veit om noen flere bilder av denne ?
Det er helt riktig, den står utenfor verkstedet til Knut, det er sønnen hans Johnny som har den v4ern, de har brukt den til noe racing en gang i tiden, men den har stått mange år nå så vidt jeg vet.Børre N17 skrev:Noen som har litt mer info om V4x4:an? Den står vel utafor han der i Sjuntorp om jeg i feiltar meg? Har omtrent det samme bilde av'en et sted jeg også tror jeg. Litt av et racingbygg.
4x4 systemet er bare lagt der for å vise det fram. Bilen på bildet er en "standard" framhjulsdrevet banebil.Børre N17 skrev:..
Noen som har litt mer info om V4x4:an? Den står vel utafor han der i Sjuntorp om jeg i feiltar meg? Har omtrent det samme bilde av'en et sted jeg også tror jeg. Litt av et racingbygg.