Heisann,
Driver og skal installere et Parrot CK3100 bluetooth kit på min 06 9-5 (facelift). Stort sett virker det veldig rett fram, med ett unntak. For å plukkek ut radioen må man skru ut fire skruer som er skjult med noen plastplugger. WIS sier at man skal stikke en skrutrekker gjennom plastpluggene og ta de ut. Men det er jo litt destruktivt... Er det noen som har prøvd å pirke de ut med en skrutrekker eller lignende? Sitter de hardt? Jeg har ikke forsøkt ennå, da jeg er redd for å ripe opp selve radioen. Har lyst å høre om det er noen som har erfaringer med det. Prøvde med neglene, men det var jo ikke tjangs.
Sten R
Ta ut plastplugger stereo 2006-> 9-5
Moderator: Moderatorer
-
Re: Ta ut plastplugger stereo 2006-> 9-5
Hej!
Tänkte kolla in här i norge.det med plastpluggarna.det du kan använda är dubbelhäftande tejp eller något klibbigt.Så drar du ut dessa bara.Ingen skada skedd.
//ANdreas
Tänkte kolla in här i norge.det med plastpluggarna.det du kan använda är dubbelhäftande tejp eller något klibbigt.Så drar du ut dessa bara.Ingen skada skedd.
//ANdreas
Re: Ta ut plastplugger stereo 2006-> 9-5
Hehe, ja. Jeg var inne på det svenske forumet og fikk svar der. Blir å prøve med tape eller sånn seig masse man kan bruke for å henge opp plakater. Går ikke det, så er det jo bare å kjøpe 4 nye. Koster 97,- på Saab. På en måte vettløst dyrt med tanke på hva det er, på den annen side så er det jo ikke mange kronene.
StenR
StenR