Da står bilen igjen..
Moderator: Moderatorer
Da står bilen igjen..
Da står bilen igjen midt på fjellet........jeg stoppet for å gå på dass.....skulle starte igjen men det var ikke denne 9-5 MY 00 enig i. Jeg tipper det er bensinpumpen denne gangen da jeg ikke hører noe ifra den når jeg setter på tenningen.. har sjekket sikringen og den er bra. Er det noe annet jeg kan sjekke når jeg står her oppe og er det noen som kan fortelle meg hvor denne pumpen ligger ??
-
- Overload!!!
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Re: Da står bilen igjen..
Vipp opp baksetet, der ser du en luke ned til bensinpumpa. Om du har mulighet, få noen til å slå på metallokket over pumpa mens du forsøker å starte. Er du heldig, så hopper pumpa igang. Gjør den det, så ikke stopp før du kommer hjem.
To crash with a Volvo is extremely safe.
... if you`re sitting in a Saab.
... if you`re sitting in a Saab.
Takk for tipset men det fungerte dårlig får vel bare vente til veihjelpen kommer er jeg redd
-
- Grunnladetrykk
- Navn: Christian
- Bil: 97 Saab 900 SE Turbo
- Sted: Askøy
Er det pumpen kan du også lokalisere tanken under og se hvor pumpen er, skal være nermt venstre siden på bilen, dunk der så skal den gå igjen, funket på min når jeg hadde det problemet, eneste er at om den er deffekt eller slitt. så får du kanskje start på den og kan kjøre litt, så stopper den igjen og da kubber bilen, etter noen forsøk med å starte en delvis deffekt pumpe er det nytteløst, da er det bare å skifte den
Det fins kun to typer bil, gammal og NY saab !
- ToreN1246
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1246
- Navn: Tore
- Bil: 9-5 aero -01
- Sted: lillehammer
- Kontakt:
Tanken ligger midt under bilen, det er en liten opphøyning på tanken (Ø) som viser hvor pumpa sitter, ta en gummiklubbe eller noe lignende og slå på sirkelen (Ø) mens noen kjinner motoren.
Bakdelen er at en må være to.... Funka kanon på min når den la inn årene!
Bakdelen er at en må være to.... Funka kanon på min når den la inn årene!
“Sucking all the marrow out of life doesn’t mean choking on the bone”
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
jo selvfølgelig .....jeg fant pumpen og jeg slo den nesten helseløs av irritasjon.....veihjelpen kom ...han såg på den og la hånden over den og bilen startet....jeg ble 500 kr fattigere og 2 timer forsinket men men bilen har nå kommet ned til lavlandet igjen og forhåpentlig vis får den seg en ny pumpe i morgen. Etter dette er det vel bare å vente til neste feil dukker opp....
Men takk for all hjelp
Men takk for all hjelp