590 sek = 530 norske - 15% rabatt + 25% moms = 563.12 + 250kr frakt.cozmo skrev:Den prisen som står oppgitt på websiden er ikke det du betaler for våren.
Totalpris = 813.12kr
Moderator: Moderatorer
590 sek = 530 norske - 15% rabatt + 25% moms = 563.12 + 250kr frakt.cozmo skrev:Den prisen som står oppgitt på websiden er ikke det du betaler for våren.
Men 1NOK er da vitterlig langt fra 1SEK. Så at de regner om slik er jo helt useriøstTiaZzz skrev:Jeg handler kun i butikken og da stemmer prisene (1 NOK = 1 SEK vel og merke). Er vel det samme med Maptun og til og med litt dyrere hos do88.no.
Hva er det da du betaler for varen? Har de gitt deg "special price"cozmo skrev: Den prisen som står oppgitt på websiden er ikke det du betaler for våren.
Det komiske er jo at de hadde det - inntil de lot seg innlemme i svenskenes rekker....For å spare penger og administrasjon. Og det var da disse problemene oppstodTiaZzz skrev:Det er jeg ikke uenig i. Speedparts burde spandert på seg en norsk nettbutikk.
Jeg begynte ovenifra...Skrudde av litt rør og slanger her og der og fikk litt mer arbeidsrom.Paradigm N558 skrev:Unge piker kan brukes til så mangt
Fikk ei veninne til å bytte den da den røk på en kompis av meg sin bil. Gikk greit for henne.
Kan være at den er greiere å bytte under i fra, men det er egentlig lett uansett. Kronglete, men lett.