Tenkte å sette på H&R senkefjærer på 9-3'en.
Er det noen som har gjort dette før? Tenkte på tips og triks på hvordan det gjøres, ev. om det finnes en guide ellerno slikt på nettet. Har noen peiling på hva det koster å få det gjort på verksted?
Senkefj?rer
Moderator: Moderatorer
- SkapSvensk
- Grunnladetrykk
- Sted: Tromsø, Norge
Senkefjærer
Harald Østbø - Medlem N223
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
veit ikke åssen det er å gjøre det på 9.3 men på 900 er det ikke noe problem, jeg trodde det var vanskelig så jeg fikk litt veiledning av brodern, men dette var egentlig ikke nødvendig.
du kan jo se hvor vanskelig det er selv da, du må kjøpe deg (hvis du ikke har) 2 fjørpresser til å få ut fjøra med... skjønner du hva jeg snakker om
du kan jo se hvor vanskelig det er selv da, du må kjøpe deg (hvis du ikke har) 2 fjørpresser til å få ut fjøra med... skjønner du hva jeg snakker om
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
Jeg er en ordentlig amatør på bil, men jeg har forstått at man i alle fall bør ta en tur innom verkstedet for en forstillingskontroll etter å ha byttet fjærer.
Sjekket forresten din Project 9-3 side og har et spørsmål: Hvordan festen du nettingen på grill og frontspoileren?
Sjekket forresten din Project 9-3 side og har et spørsmål: Hvordan festen du nettingen på grill og frontspoileren?
Arild
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance
- SkapSvensk
- Grunnladetrykk
- Sted: Tromsø, Norge
- Anders N95
- 1.2 bar
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
Alexander: DU har en nydelig bil! Selge...? Akkurat sånn 900 skal være. Helt hvit eller helt svart og..ja sånn som din! Hvis det er din som er å avataren da?[email protected] skrev:veit ikke åssen det er å gjøre det på 9.3 men på 900 er det ikke noe problem, jeg trodde det var vanskelig så jeg fikk litt veiledning av brodern, men dette var egentlig ikke nødvendig.
Vørterøl og svisker!!