No føler eg eg vi er litt på vei vekk ifrå det som opprinnelig er tema i tråden, er vel ikkje medlemskontigenten som er største grunnen til at folk diskuterar på Facebook framfor forumet...
Men for å svare; det kan klart være eit poeng Daniel sjølv om du set det på spissen, men ærlig talt veit eg ikkje kva eg skal seie til det. No har eg kort vei iforhold til deg til fks. Vålerbana (og er det treffet eg hadde kortast reisevei til i år), men vi snakkar fortsatt ca. 50 mil og ca 7 timar køyretid enkel reise so det må ihvertfall ei overnatting til for å reise på treff dit. Sjølv har eg ikkje brukt å køyre på bana, sidan eg faktisk skal køyre dei 50 mila heim etter treffet også...
So at det kostar å reise på treff er eg fullt klar over, i sommar har eg vore på 4 treff og utan å ha finrekna mil vil eg tru det har vorte rundt 550 mils køyring.
Ellers er det vel ikkje noko som er vedtatt at eit landstreff (eller banekøyring for del) skal være i Oslo-området. Trur faktisk monge kunne tenke seg å ta turen fks. til ACR om det skulle verte arrangert eit landstreff på bana der.
STCN har også løyvd pengar til lokallaga, so å seie at distrikta ikkje har fått noko att for kontigenten er vel ikkje heilt sant. ACR vart jo leigd for eit par år sidan, når en ser på oppmøtet kosta nok det arrangementet nokre 1000 pr. snute, utan at eg har oversikt over kostnadane. Men for min eigen del unte eg dokke treffet, berre synd ikkje fleire møtte opp.
Men om du snur litt på det Daniel, om du hadde betalt reise pluss opphald/mat og i tillegg 800 kroner for å køyre på bana, er det fortsatt 800 kroner meir å betale, dråpe eller ei. Trur ikkje det hadde vore med på å drage fleire til treff ihvertfall. Personlig betalar eg heller 300/året i kontigent med fri inngong enn å operere med fks. BMWCCN sine prisar, sjølv om det kanskje ikkje er kvart år en har sjangs til å delta på landstreffet.
Men uansett er det vi medlemane som er med på å bestemme dette, er det nokon som synes beregninga av kontigenten er feil er det fritt fram å foreslå endringar...