TiaZzz skrev:NEVS har rettigheter til å benytte en Griffen, men ikke SAAB/Scania-logoen med gult, rødt og blått.
Nix.
NEVS har rettigheitene til å bruke namnet "SAAB" på bilar, reservedelar og service for bilprodukta.
Gripen i logoen er ikkje med vidare, både pga at NEVS ikkje ønska å ha den med vidare, samt at VW (som no er eigar av Scania) ikkje ville gi NEVS rettigheiter.
Om du ser på dette klippet http://youtu.be/RNqKckzfYD0?t=9m9s vil du høyre Mattias Bergman frå NEVS fortelle just det eg skreiv. Dette var rett nok eit par mnd. seinare enn SvD-artikelen.
Sjølvsagt kunne NEVS bruke ein Grip med andre fargar, men kva er vitsen med det?
Motivet skal jeg ikke spekulere i, men det var påstanden om at NEVS ikke har lov å ha en griff jeg reagerte på. Jeg skrev jo at de ikke får lov til å bruke logoen til Scania, men at selve griffen ikke er kopibeskyttet av Scania.
Personlig synes jeg den nye logoen med kun SAAB er flott.
Vi meinar nok det same, det eg prøvde å få fram var at dei ikkje får bruke den varianten som har vore en del av SAAB-logoen fram til konkursen...
Men det at NEVS kan bruke en grip med andre fargar er jo også hypotetisk, sidan dei gjorde klart dei ikkje ville ha den med vidare.
Og er heilt klart enig med deg med tanke på den ny-gamle logoen, den har jo på en måte vore med heile tia heilt ifrå midten av 70-talet og vidare fram, også etter en fikk SAAB-Scania konsernsymbolet.
Tror NEVS kunne gjort noe ala Peugeot eller kjørt f.eks krom/sort med en griff, men nå ble det ikke sånn og det er kanskje like greit. Hadde jeg ikke vært så entusiast så hadde jeg kanskje syntes den blå SAAB/Scania-logoen var litt voldsomt på en laserrød bil, men kjærlighet gjør blind.
Paradigm N558 skrev:På mandag kommer Top Gear - The Worst Car In the History Of The World
Saab 900 Cab blir krasjet der ser det ut som... Se 1:34
Så tro hva de mener om den da...
Årsaken til at de hadde 900 Caben med her er pga Saab sensonic girkassen, de demonstrerte at den var umulig og lukeparkere i en bakke med, uten og kjøre i bilen som står bak og forran..
"There will be three engines: a new 1.8 turbo with 174hp, a Saab 2.0 turbo with 206hp and a Saab 2.3 turbo tuned up to 246hp, all mated to a five-speed automatic." http://www.carnewschina.com/2012/11/22/ ... auto-show/