Har nå begynt på prosjektet gjenopprette cruisekontroll (etter å ha hatt farbror blå på slep i ett par mil gjennom 60 og 70 soner på strak vei), men trenger et par tips før jeg begynner med noe som helst.
Tok et bilde der også mens jeg først var ute, og det ser da ut som det skal sitte minst en slange til ut fra den svarte til høyre der??
Kanskje det er den morkne skiten til venstre som skal inn dit .. er det noen som har noen tegninger eller.no på hvordan dette skal være? Kanskje man skulle gått og kjøpt seg en Haynes med det samme, har rotet litt rundt på EPC, men finner ikke noe brukbart der.
Cruisekontroll
Moderator: Moderatorer
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
-
henger meg på. har samme problemet på min 9000 turbo 16 v.
etter det jeg kan se på bilde sitter min slange på den nippelen som her er ledig. noen som kan fortelle hva som er riktig. (min virker ikke den heller)
noen i nærhheten av drammen, som kan hjelpe meg (og andre) sammenligne å bytte om deler for å finne feilen?
etter det jeg kan se på bilde sitter min slange på den nippelen som her er ledig. noen som kan fortelle hva som er riktig. (min virker ikke den heller)
noen i nærhheten av drammen, som kan hjelpe meg (og andre) sammenligne å bytte om deler for å finne feilen?
endelig tilbake til saab og kvalitet igjen...