Hirsch eller BSR?

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Troll R
Overload!!!
Medlemsnummer: N02
Bil: saab 9-3 sc troll r
Kontakt:

Legg inn av Troll R » 17 okt 2005, 13:23

Fjord30 skrev:
kasper N02 skrev:
Ole-P-N154 skrev:Kasper,

De aller fleste av dine trim-innlegg her på forumet er jo av typen : jeg mener ...., jeg tror ...... . Og det er helt greit.
Men som alltid når noen "konverterer", blir de veldig pro det nye, og ikke minst veeeldig anti det forrige/gamle. Og det er da det er vanskelig å være nyansert. :!: Og det er da ikke alt lenger er like greit.

Jeg tror vi alle vil være tjent med at vi alle er litt mer ydmyke og mindre skråsikre i våre uttalelser! :?

det viktigste er jo at du er fornøyd med det du har i din bil. Du klarer neppe å "overbevise" andre her på forumet, som er like fornøyd som du er, med sine biler, om at de har valgt "feil".
Kan vi ikke alle prøve å leve i våre "riktige" verdner, side om side?! :)

Så til Kasper , og alle andre, ha en herlig SAAB dag.
Tror du missforstår der gitt, som jeg skrev kjørte jeg bsr leenge uten problemer så jeg skjønner ikke angrepet dit der ... for jeg kaller ikke det anti det gamle ... hadde jeg hatt råd til og beholde den gamle og hatt 2 biler så tror jeg nok den hadde gått med bsr i dag også ... men det jeg skulle frem til er at jeg (og det er min mening og ingen annens )ville kjøpt hirsch pga av at jeg ville beholde motorgarantien (da jeg kjører ny bil ) , da min lommebok ikke tåler ett motor bytte uten at noen andre må betale for det ......

jeg er ikke anti i det hele tatt,da jeg ønsker faktisk og få mangfold i klubben ...både nordic, sqr ,speedparts og bsr ....

håper det var bra nok for deg da Ole -P for det var ikke meningen og tråkke deg på tærne,men når jeg bestilte meg ny bil for ca 1 mnd siden og jeg kunne få den ferdig trimmet med garranti så er det etter min mening ikke noe dumt valg .

mvh

Kasper
Grunnen til at det reageres på dine innspill Kasper, kan kanskje være din målrettede kritikk mot speedparts. Men som dine innspill i andre trimsaker, er det tydlig mangel på selvkritikk. :roll:
kan ikke se at det er noe kritikk til speedparts her jeg (har ikke nevnt speedparts engang )... skriver at jeg hadde bsr/ på den gamle bilen som gikk i 2 år knirkefritt ..
tror nok det er i hodene deres at denne kritikken ligger .
selfølgelig har jeg vært kritisk og det er fordi jeg ønsket flere leverandører inn i klubben og det er også derfor jeg byttet trimm slik at vi kunne få inn biler med noe annet enn speedparts/bsr under panseret .. for det er skikkelig morro på treff med 10 biler fra bsr med steg 1 da blir det jo mye og prate om når alle bilene er like :oops: :shock:
når det gjelder selvkritikk har jeg ikke noe negativt og si om hirsch da det også går knirke fritt + at jeg har garranti .

dessuten er det ikke bare hirsch på min bil . hr fjærer og eksos fra speedparts ...

nok om det synes kanskje tråden sklir ut litt så det blir mitt siste svar uten om tråden ..
og hvis du vil prate fjord (bøya) og Ole -P er det bare og ringe eller sende pm isteden for og gå rett på personer .... jeg har i hvertfall allderig kritisert enkelt personer ...

for det er vell litt annerledes og være kritisk til firmaer for da blir i hvertfall ingen personlig uthengt .
Tro ikke at jeg blir lei meg ,t så du kan bare fortsette, synes i grunn det bare er gøy :lol:

ha en fin dag :D

mvh

Kasper
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....

9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Fjord30

trim

Legg inn av Fjord30 » 17 okt 2005, 14:34

Helt greit det kasper, vanskelig å forstå hva du mener med dine innlegg. Prøv stavekontroll så blir nok innleggene mer lesbare :?
Normal oppførsel bør være en selvfølge på dette forumet. Ellers stolt eier av en sp trimet saab.

ArntR N315
2.0 bar
2.0 bar
Sted: Alta, Finnmark

Re: trim

Legg inn av ArntR N315 » 17 okt 2005, 14:40

Fjord30 skrev:Helt greit det kasper, vanskelig å forstå hva du mener med dine innlegg. Prøv stavekontroll så blir nok innleggene mer lesbare :?
... helt unødvendig å rakke ned på Kaspers skrivemåte... :( Da er det ikke saken dere angriper, men personen..

Dessuten... Kasper er vel flerspråklig??? Det kan forklare "invandrernorsken"...
Pajero 3,5 GDI - 01
9-5 Estate 2,3t- 00 250 hk (solgt)
9000 2,3T CD Nordic -96 (solgt)
Saab 9000 2,3i CD- 90 (solgt)
Saab 900c 2,0 -87 (solgt)
Saab 99 GL 5-speed -84 (solgt)

Brukeravatar
Fjord30

trim

Legg inn av Fjord30 » 17 okt 2005, 14:42

Ja som du legger det frem Arnt kan det være årsaker som du nevner. Da er jeg den første til å beklage. :lol:
Sist redigert av Fjord30 den 17 okt 2005, 14:43, redigert 1 gang totalt.
Normal oppførsel bør være en selvfølge på dette forumet. Ellers stolt eier av en sp trimet saab.

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 17 okt 2005, 14:42

Skal denne tråden fortsatt vere åpen startar vi å diskutere SAK att, og ikkje starte med personangrep...

Brukeravatar
Troll R
Overload!!!
Kontakt:

Legg inn av Troll R » 17 okt 2005, 15:50

takker helt greit .. men tilbake til saken

no hard feelings

mvh

Kasper

http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;

Dag_N353
1,5 bar
1,5 bar
Medlemsnummer: N353
Navn: Dag Kjetil Hovland Hansen
Bil: 9-3
Sted: Årnes
Kontakt:

Legg inn av Dag_N353 » 17 okt 2005, 16:34

Evig diskusjon, så det beste er vel å la folk bestemme selv, og være fornøyde med det.

Så istede for å :bonk: kan man heller kose seg med at vi alle kjører en bra bil, nemelig SAAB ! :handshake:
Don't think!
Feel. It is like a finger pointing away to the moon. ... Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory.
Köp aldrig en folkvagn, kjör heller en barnvagn.
VW= Virtually Worthless
9.3 01

Ole-P-N154
2.0 bar
2.0 bar

Legg inn av Ole-P-N154 » 18 okt 2005, 23:35

Kasper, gratulerer med ny bil (om noen dager).
Håper du kommer på motorsenteret, så vi kan få kikke (sikle!) litt :D
Hilsen Ole-P. N-154

Brukeravatar
Troll R
Overload!!!
Kontakt:

Legg inn av Troll R » 19 okt 2005, 11:32

rekker ikke i dag Ole-P skal på foreldre middag i Barne hagen men på neste treff er jeg nok der med denn nye bilen

mvh

Kasper

Brukeravatar
Tomas N61
Overload!!!
Medlemsnummer: N61
Navn: Tomas
Bil: 9-5 2006
Sted: Frogner(på landet da...)

Legg inn av Tomas N61 » 19 okt 2005, 12:37

Kasper:

Du må ta en tur innom når du får smykket, da kjerringa vurderer å bytte inn Mazda'n i en ny Mazda(bra bil,men....), og du/dere alle vet jo hvor mye jeg har å si i heimen :oops: . Så kan du forsøke å overtale henne :lol:
Jeg er ikke dum i hodet, jeg har bare litt uflaks når jeg tenker........................
http://www.garaget.org/?car=22620
9-5 2006

Svar