En lat 900i 16 trenger hjelp!

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Møttemjøl racing
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Sted: Sula MR

En lat 900i 16 trenger hjelp!

Legg inn av Møttemjøl racing » 27 mar 2003, 11:57

Howdy!

Har en heller lat 900i 16 1993, som er totalt orkesløs mellom 3000-5000 rpm. Den misser liksom peffen helt, rykker og napper litt, for så å løsne igjen etter 5000. Når det er kaldt i været går den noe bedre, men ikke bra. Går jamngodt med en 99 GL 1976 mod med en forgasser og hull i membranen. Bilen har gått ca. 190K, men har vært sånn siden jeg kjøpte den på 147K. Har prøvd dyserens, JR filter, tatt ned kat'en, skiftet eksospotter.... you name it. Alle servicer fulgt.

Noen som har en idé om hva som er i veien?

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: En lat 900i 16 trenger hjelp!

Legg inn av Hjelle, N6 » 27 mar 2003, 12:59

Møttemjøl racing skrev:Howdy!

Har en heller lat 900i 16 1993, som er totalt orkesløs mellom 3000-5000 rpm. Den misser liksom peffen helt, rykker og napper litt, for så å løsne igjen etter 5000. Når det er kaldt i været går den noe bedre, men ikke bra. Går jamngodt med en 99 GL 1976 mod med en forgasser og hull i membranen. Bilen har gått ca. 190K, men har vært sånn siden jeg kjøpte den på 147K. Har prøvd dyserens, JR filter, tatt ned kat'en, skiftet eksospotter.... you name it. Alle servicer fulgt.

Noen som har en idé om hva som er i veien?
Pluggar då?
Køyrer du med rette type NGK-pluggar?

Møttemjøl racing
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk

Legg inn av Møttemjøl racing » 27 mar 2003, 13:30

Ja, pluggane e nye NGK og korrekt varmeverdi i henhold til spec. Dei va forresten svindyre, over 100 kr pr. stk. Saab verkstaden ville prøve å lure på meg nokken "gubbeplugga" med lavare varmeverdi, for at det visstnok skulle ver et sotningsproblem på biltypen. Min kjøyrestil alstra ikkje nersota plugga, det skal seiast. Nei, he en mistanke om et bensinproblem, at an ikkje får nok suppe å leve av. Bensinfilter skifta, ingen forskjell. Trykkregulatoren på innsp. er skifta, da den gamle ga for lavt trykk (2,5 mot 3,0 bar - vakuum utkobla), men ingen forskjell. Bensinpumpe? Trykkfall ved fullgass aks? Bankesensor (ja, bilen he faktisk det. Endra kun tenningstidspunkt ved tenningsbank.) Nokke gale med sjølvaste hjerna? Det er ikkje feilmeldinger å lese, so det tvila eg på.
Nei, e faktisk i ferd med å gi opp heile greia, og berre la dissa hersens 75 hesters Golfane køyre i frå meg. Snart skal Turbo-bilen på vegen, og då blir det revansj!

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 27 mar 2003, 13:59

Møttemjøl racing skrev:Ja, pluggane e nye NGK og korrekt varmeverdi i henhold til spec. Dei va forresten svindyre, over 100 kr pr. stk. Saab verkstaden ville prøve å lure på meg nokken "gubbeplugga" med lavare varmeverdi, for at det visstnok skulle ver et sotningsproblem på biltypen. Min kjøyrestil alstra ikkje nersota plugga, det skal seiast. Nei, he en mistanke om et bensinproblem, at an ikkje får nok suppe å leve av. Bensinfilter skifta, ingen forskjell. Trykkregulatoren på innsp. er skifta, da den gamle ga for lavt trykk (2,5 mot 3,0 bar - vakuum utkobla), men ingen forskjell. Bensinpumpe? Trykkfall ved fullgass aks? Bankesensor (ja, bilen he faktisk det. Endra kun tenningstidspunkt ved tenningsbank.) Nokke gale med sjølvaste hjerna? Det er ikkje feilmeldinger å lese, so det tvila eg på.
Nei, e faktisk i ferd med å gi opp heile greia, og berre la dissa hersens 75 hesters Golfane køyre i frå meg. Snart skal Turbo-bilen på vegen, og då blir det revansj!
Hm, dyre NGK-pluggar? Eg gav 100 spenn for 4 nye NGK til turbo-en min.. :) Er bankesensoren stamma med rett moment då? Den skal vere stramma med 20Nm. Du får prøve å bytte hjerne kanskje, mulig det kan hjelpe. Har ikkje Dagfinn/Malvin noko godtips då?

Om ikkje send ei PM til DrBoost, han har då nokso god greie på motorar...

Gjest

Legg inn av Gjest » 27 mar 2003, 15:18

Nja, 100 krone for 4 plugga. Sånn e det når du kjøyre med standard plugga. Mine e av typen med platina elektrode, syltynn sak. E faktisk spesifisert til bilen. Om eg kunne klart meg med vanlige? Kanskje? Ken veit.

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 27 mar 2003, 20:01

Anonymous skrev:Nja, 100 krone for 4 plugga. Sånn e det når du kjøyre med standard plugga. Mine e av typen med platina elektrode, syltynn sak. E faktisk spesifisert til bilen. Om eg kunne klart meg med vanlige? Kanskje? Ken veit.
hehe...
Eg kjøpte mine pluggar på Speedparts, det vart vel halv pris mot det å kjøpe på bensinstasjon eller på Mekonomen eller noko slikt.

Platina seier du? Var det på SAAB dei hadde då eller?
Kanskje prøve det på 900-en med tid og stunder? ;)

Børre N17
MAX BOOST
Medlemsnummer: N17
Navn: Børre Midtlien
Bil: -63 96/-73 99/-76 95/-99 9-5
Sted: Lillehammer
Kontakt:

Legg inn av Børre N17 » 27 mar 2003, 22:10

-93 900i16V SKAL ha platinaplugg fra NGK, ellers går den ikke skikkelig. De koster sjorta, men holder myyye lenger enn de vanlige. Har du sjekket alle pluggledningene?
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM

Møttemjøl racing
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk

Legg inn av Møttemjøl racing » 28 mar 2003, 09:17

Jupp! Pluggledninger, fordelerlokk og rotor er nytt. Alle servicer fulgt serru. Nei, har som ei tru på at det ligg nokke tjafs på bensinsida. Pumpa skal eg skifte for å sjå om den er synderen. Ellers har eg tenkt å prøve ein annan luftmassemålar, for å sjå om temp. givaren der er syndaren. Den går litt bedre når det er kaldt i veret nemlig. Kamkjede må eg snart bytte, da den raslar litt på kald motor. SAAB sei at 200.000 er passelige intervall for et slikt bytte, da ei strekt kjede kan havarere. Og då er det berre å knuse momsgrisen, for det er dyrt. Og ei strekt kjede vil vel føre til endra ventiltider? Og endret effekt (redusert)..... eg veit ikkje. Kan vere mange vegar som føre til Rom i dette tilfellet. Tenkte i grunnen berre å høyre om det var fleire med liknende symptom på sine Saab'er.

Brukeravatar
turbokid N124
Sted: Førde, Sogn & Fj.

Lat 900i

Legg inn av turbokid N124 » 29 mar 2003, 01:53

og900 (turbo) 8v skal ikke ha platina, det tåler ikke min ihvertfall. Platina pluggene tok knekken på sluttsteget, og det sotingsproblemet kom på min også, grunna for dårleg gnist på pluggane(knekt sluttsteg).
Prøv med nytt sluttsteg( montert i venstre fram skjerm) og nye standar pluggar.

Svar