Saab er noe dritt
Moderator: Moderatorer
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Saab er noe dritt
I dag har jeg fått totalt havari på Saaben, startet den opp etter at jeg trodde jeg hadde fikset oljepumpen. Kjørte meg en liten tur, og da jeg kom tilbake stoppet den omtrent av seg selv. Gidder ikke en gang åpne panseret, for det er ikke noe mer å fikse under der.
Har skrudd og fikset på bilen siden jeg kjøpte den, og har snart skiftet alt utenom batteriet (takket være at det er kjøpt på biltema og ikke fra Saab). Nå er jeg møkk lei hele bilen, så har bestemt meg for at Saab ikke er noe for meg. Jeg trenger en bil som starter og går, ikke en som står på et verksted.
For øvrig annonsert under biler selges, men burde kanskje stått under deler selges for det er bare en haug med dritt.
Jeg har funnet meg en fin Volvo 940 jeg skal kjøpe, mer pålitelig, tryggere og mye penere bil en det skrammelet av en 9000.
Forstår jo etter hvert hvorfor statistikkene gir så dårlig resultat for Saab, det er jo totalt ubrukelige biler! Mye tekniske feil, dårlige verksteder (speedparts), og ikke minst en laber "klubb". Saab har jo flere tekniske feil enn en lavmåls riskoker, og ruster som en russisk tråler i saltlake. Scanauto og speedparts har jo vært like mye til hjelp med å få bilen på veien som jeg hadde fått fra en grønsakshandler. Ingen service, null og niks kunnskap og elendige folk hele veien. Når det gjelder speedparts må jeg jo si at kvaliteten på varene kunne vært bedre, delene ser jo ut som de er hogget ut av råmateriale med hakke og spett.
Det er vel heller ikke mye tvil om at gjengen her på forumet har mye skyld i at bilen gikk til H******, de fleste rådene jeg fikk her på forumet var jo ubrukelige.
For meg er det aldri mer Saab, har søkt medlemsskap i Volvo Turboclub, og blir nok aldri mer å se her. Takk for meg.
Har skrudd og fikset på bilen siden jeg kjøpte den, og har snart skiftet alt utenom batteriet (takket være at det er kjøpt på biltema og ikke fra Saab). Nå er jeg møkk lei hele bilen, så har bestemt meg for at Saab ikke er noe for meg. Jeg trenger en bil som starter og går, ikke en som står på et verksted.
For øvrig annonsert under biler selges, men burde kanskje stått under deler selges for det er bare en haug med dritt.
Jeg har funnet meg en fin Volvo 940 jeg skal kjøpe, mer pålitelig, tryggere og mye penere bil en det skrammelet av en 9000.
Forstår jo etter hvert hvorfor statistikkene gir så dårlig resultat for Saab, det er jo totalt ubrukelige biler! Mye tekniske feil, dårlige verksteder (speedparts), og ikke minst en laber "klubb". Saab har jo flere tekniske feil enn en lavmåls riskoker, og ruster som en russisk tråler i saltlake. Scanauto og speedparts har jo vært like mye til hjelp med å få bilen på veien som jeg hadde fått fra en grønsakshandler. Ingen service, null og niks kunnskap og elendige folk hele veien. Når det gjelder speedparts må jeg jo si at kvaliteten på varene kunne vært bedre, delene ser jo ut som de er hogget ut av råmateriale med hakke og spett.
Det er vel heller ikke mye tvil om at gjengen her på forumet har mye skyld i at bilen gikk til H******, de fleste rådene jeg fikk her på forumet var jo ubrukelige.
For meg er det aldri mer Saab, har søkt medlemsskap i Volvo Turboclub, og blir nok aldri mer å se her. Takk for meg.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
- Viggen-51
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: 51
- Bil: 9-3 Viggen Cab.
- Sted: Nordmøre
- Kontakt:
Aprilsnarr!
Dårlig Aprilsnarr!
Eddie , Viggen-pilot
STCN: No51, STCS: No2315
9-3 Viggen Cab.-00
900T16Aero-88a (Vinterbilen)
STCN: No51, STCS: No2315
9-3 Viggen Cab.-00
900T16Aero-88a (Vinterbilen)
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Sted: oslo
- Kontakt:
- saab95turbo N845
- 1.2 bar
- Sted: Beitstad
håper han tuller
Bjørn Even Aakre:)
*Saab 95se 98mod,2.3t
Speedparts Steg 3chip,gule koni, oppgraderte EBC bremser rundt komplett 3" JT-anlegg,J/R open airfilter.RIP
*Opel Omega 2.5td
My racingteam has a drinking problem:p
http://www.garaget.org/?car=37878
*Saab 95se 98mod,2.3t
Speedparts Steg 3chip,gule koni, oppgraderte EBC bremser rundt komplett 3" JT-anlegg,J/R open airfilter.RIP
*Opel Omega 2.5td
My racingteam has a drinking problem:p
http://www.garaget.org/?car=37878
- Ola Pituetten N703
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N703
- Navn: Ove Kynell Arstad
- Bil: 9-5 05 Vector - Qashqai Tekna
- Sted: Etnedal i Valdres
- Kontakt:
HA HA HA HA HA HA HA HA HA.
Kansje aprilsnarr, hvem vet. Eller forbanna for han kansje har (hatt en dårlig morgen) kjørt en madagsbil. De finns også blant SAAB også alle andre merker har det.Har kjørt mye forskjellige bilmerker så jeg tror jeg vet hva jeg snakker om. Men SAAB er bra biler,igjennomtenkt design,teknisk osv.900s hadde jeg også problemer med til å begynne med,men hadde heldigvis garanti med Øyhus motor gjøvik,så de fiksa problemene.Men ooops det er 1APRIL.
Kansje aprilsnarr, hvem vet. Eller forbanna for han kansje har (hatt en dårlig morgen) kjørt en madagsbil. De finns også blant SAAB også alle andre merker har det.Har kjørt mye forskjellige bilmerker så jeg tror jeg vet hva jeg snakker om. Men SAAB er bra biler,igjennomtenkt design,teknisk osv.900s hadde jeg også problemer med til å begynne med,men hadde heldigvis garanti med Øyhus motor gjøvik,så de fiksa problemene.Men ooops det er 1APRIL.
SAAB ER BEST
- Gunnar N326
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N 326
- Bil: 9-3 2,3i '98 nå delebil
- Sted: Kr.sund
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
- Magnus N848
- 1.2 bar
- Bil: 09 9-3 Aero XWD Hirsch
- Sted: Narvik
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Da tror jeg det er på tide å legge kortene på bordet, dette var en aldri så liten aprilsnarr som noen tidlig påpekte ja.
Og til alle og enhver; ALT som står der er bare tull, bilen går, jeg liker SP, syns Saab er knakandes gode biler, har fått mye god hjelp her på forumet osv osv.
Ha en fortsatt god 1. april
EDIT: og selvsagt, bilen er IKKE til salgs, og jeg skal IKKE kjøpe volvo!
Og til alle og enhver; ALT som står der er bare tull, bilen går, jeg liker SP, syns Saab er knakandes gode biler, har fått mye god hjelp her på forumet osv osv.
Ha en fortsatt god 1. april
EDIT: og selvsagt, bilen er IKKE til salgs, og jeg skal IKKE kjøpe volvo!
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
- Magnus N608
- 1,5 bar
- Navn: Magnus Hansen
- Bil: Saab 900 Aero t16 89
- Sted: Hamar
- EdHunter N815
- MAX BOOST