Xbox 360 VS Playstation 3
Moderator: Moderatorer
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Navn: Per Arne Ralle
- Bil: 05`95 Estate 2.2TiD Vector
- Sted: Bø
Å nå kan jeg meddele at xbox`n min har spist sitt første spill
Har ikke blitt flytta på eller noenting...
Å nå som jeg hadde fått ratt å pedaler a dama til jul
Noen som har opplevd det samme og vet om det er no problem å få nytt spill?
Per Arne Ralle
N369
"My drinking team has a racing problem"
05`95 Estate 2,2TiD Vector
85`900 2d Sedan Bruksveteran
83`99 2d Nostalgiprosjekt
69`Rekord 1700
N369
69`Rekord 1700
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1121
- Navn: Arve Hanssen
- Bil: 99
- Sted: Trondheim
Er noe teit liste over spill som ofte blir spist opp som de følger visstnok. Ring og klag til kundesupporten som ligger i Sverige, regner med de ordner et nytt spill til deg. Vedvarer problemet at boksen spiser spill så lever den inn og forlang at de fikser den, man har jo tross alt garanti i Norge.Surbotaab N369 skrev:Å nå kan jeg meddele at xbox`n min har spist sitt første spill
Har heldigvis ikke spist noen spill til meg enda, har hatt min siden September 2006.
SAAB 99 TURBO 77-modell, 3-dørs. Prosjekt.
- Henrik N449
- Overload!!!
- Sted: Drammen
spiser den opp spillene? eller spytter den ut igjen?
Eller blir det det samme? Hehe, tygger den spillene i all evighet så de ikke kommer ut igjen?
Skjønner ikke hvordan du kan bytte et spill som er spist opp uten å bytte maskinen
Eller blir det det samme? Hehe, tygger den spillene i all evighet så de ikke kommer ut igjen?
Skjønner ikke hvordan du kan bytte et spill som er spist opp uten å bytte maskinen
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Navn: Per Arne Ralle
- Bil: 05`95 Estate 2.2TiD Vector
- Sted: Bø
you stupid fu..Henrik N449 skrev:spiser den opp spillene? eller spytter den ut igjen?
Neida, det som skjer er dette:
Kansje Johan kan svare meg på hvordan framgangsmåte som er best for å ordne opp i dette?
Per Arne Ralle
N369
69`Rekord 1700
N369
69`Rekord 1700
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 634
- Navn: jan magnus
- Sted: Jessheim
- Kontakt:
ekke det saaben til anders?NG900se skrev:Jeg har 360
Valgte den faktisk pga. alle bra spillene!
Og har hatt min 360 i 4måneder og har foreløpig funket fint, og har ikke hatt noe Red Ring of Death problem!
Saab'en min
Jan magnus
9-3SS "Aero" edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
9-3SS "Aero" edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
- Johan N828
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 828
- Navn: Johan H
- Sted: Bærum
Det er ikke spillets feil så du må dra dit hvor du har kjøpt XBOXen. De er pliktig til og erstatte dette. Hvis det skjer en gang til så bør du få XBOXen reppa.Surbotaab N369 skrev: Kansje Johan kan svare meg på hvordan framgangsmåte som er best for å ordne opp i dette?
De vil nok stille spørsmål om du flyttet på den men det er bare og nekte. Ser dette ofte på jobben min. Microsoft erstatter tapet for butikken. Kan også nevne at Microsoft bytter XBOXen til en ny ved innsending til service.
Dette er hen helt vanelig XBOX sak som skjer ofte. Som regel gjentar det seg ikke.
- Jørgen 900
- 1.2 bar
- Bil: '95 900SE og '83 99GL
- Sted: Hamar
Var mange butikker ifjor som nektet å ta inn både Xboxer og spill. Man måtte sende det videre. Leste om det i Forza 2 tråden på bilforumet.no .Johan N828 skrev:Det er ikke spillets feil så du må dra dit hvor du har kjøpt XBOXen. De er pliktig til og erstatte dette. Hvis det skjer en gang til så bør du få XBOXen reppa.Surbotaab N369 skrev: Kansje Johan kan svare meg på hvordan framgangsmåte som er best for å ordne opp i dette?
De vil nok stille spørsmål om du flyttet på den men det er bare og nekte. Ser dette ofte på jobben min. Microsoft erstatter tapet for butikken. Kan også nevne at Microsoft bytter XBOXen til en ny ved innsending til service.
Dette er hen helt vanelig XBOX sak som skjer ofte. Som regel gjentar det seg ikke.
Men er man heldig så gidder butikken ordne opp for deg. Leste om folk som ventet på å få tilbake Xboxen i flere måneder og sånt.
- Johan N828
- MAX BOOST
Det blir jo feil da ettersom at butikken er pliktig til og ta inn varer som er solgt der. Det sier forbrukerkjøpsloven. Du har krav på og få feilen utbedret av butikk...
Vi anbefaler på Lefdal og kontakte Microsoft direkte men det er kun fordi det tar kortere tid og for at MS er litt sære på og hente fra butikker...
Men stå på krava!
//J
Vi anbefaler på Lefdal og kontakte Microsoft direkte men det er kun fordi det tar kortere tid og for at MS er litt sære på og hente fra butikker...
Men stå på krava!
//J
- Jørgen 900
- 1.2 bar
- Bil: '95 900SE og '83 99GL
- Sted: Hamar
Også fordi det var så mye av det en stund, at det ble så mye styr for butikkene.Johan N828 skrev:Det blir jo feil da ettersom at butikken er pliktig til og ta inn varer som er solgt der. Det sier forbrukerkjøpsloven. Du har krav på og få feilen utbedret av butikk...
I dette tilfellet så er det best at kunden får reparert boksen direkte opp mot microsoft. det tar MYE lengere tid og behandle saken hos en bedrift, JA man har krav på det. det er ikke spørsmål en gang! Det man heller gjør er å ringe microsoft og forklare problemet og dhl kommer på døren og henter boksen uten noen form for belastning av kunden. nå er det kommet nye rutiner på servicerutina i fra microsoft som forhåpentlig vis går mye raskere enn pdd. nå må en sitte 30 min pr xboks under innraporteringa..Johan N828 skrev:Det blir jo feil da ettersom at butikken er pliktig til og ta inn varer som er solgt der. Det sier forbrukerkjøpsloven. Du har krav på og få feilen utbedret av butikk...
Men stå på krava!
//J
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
- Johan N828
- MAX BOOST
Det stemmer. Det kan i bestefall faktisk spare deg for opp til nesten 2 uker hvis du kontakter MS direkte. Kan finne fram tlf nr på jobben.Datapaal N526 skrev:I dette tilfellet så er det best at kunden får reparert boksen direkte opp mot microsoft. det tar MYE lengere tid og behandle saken hos en bedrift, JA man har krav på det. det er ikke spørsmål en gang! Det man heller gjør er å ringe microsoft og forklare problemet og dhl kommer på døren og henter boksen uten noen form for belastning av kunden. nå er det kommet nye rutiner på servicerutina i fra microsoft som forhåpentlig vis går mye raskere enn pdd. nå må en sitte 30 min pr xboks under innraporteringa..Johan N828 skrev:Det blir jo feil da ettersom at butikken er pliktig til og ta inn varer som er solgt der. Det sier forbrukerkjøpsloven. Du har krav på og få feilen utbedret av butikk...
Men stå på krava!
//J
//J
- Gisle N163
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N163
- Navn: Gisle Hillesund
- Bil: M06 - Saab 9-5 1,9 TiD sedan
- Sted: Søgne
- Kontakt:
Har akkurat investert i PS3 og det er kanon bra. Stod mellom den og 360, men valgte PS3 pga den også er en BlueRay spiller... fet kvalitet...
Spiller fortiden Guitar Hero. Kongebra spill altså. Har kommet meg opp på expert nivå, men sliter en del der da... men det går.
-Gisle
Spiller fortiden Guitar Hero. Kongebra spill altså. Har kommet meg opp på expert nivå, men sliter en del der da... men det går.
-Gisle
'96 Saab 900R Turbo
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.
- herman86-N693
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N693
- Navn: Andre
- Bil: NG900R
- Sted: Tønsberg
- Kontakt: