Skifte senkesett
Moderator: Moderatorer
-
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N1159
- Navn: Bjørnar Bakke
- Sted: Gjøvik
Skifte senkesett
BT ville visst ikke godkjenne bilen min med senkesett de ikke kunne identifisere, merkelig!!! Settet er noen år og de kunne ikke finne riktig nr. Har bestillt nytt sett fra SP og da er jo de riktige papyrusrullene å finne Spørsmålet mitt er om det er mulig å plukke ned forstillinga å skifte fjærene uten å justere forstillinga. De nye fjærene senker like mye som de gamle og jeg hadde 4 hjuls kontroll før jeg var på BT.
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Re: Skifte senkesett
Det heter seg at man alltid skal på hjulstillingskontroll etter å ha skrudd på hjuloppheng, så du må nok få tatt den på nytt. Jeg har i alle fall god tro på at BT vil forlange en fersk kontroll.
Ellers så har det liten betydning rent teknisk sett at de senker like mye som de gamle når du sier de som står på har vært der noen år. Jeg kan love deg at de som står der senker en god del cm mer enn de nye siden de er gammel og slitt.
Ellers så har det liten betydning rent teknisk sett at de senker like mye som de gamle når du sier de som står på har vært der noen år. Jeg kan love deg at de som står der senker en god del cm mer enn de nye siden de er gammel og slitt.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1