Hei, jeg lurte på om noen vet hvor mye det koster for en ny nøkkel til en Saab 9-3 2003 modell ?
Nøkkelen er basert på kode, og er en klump jeg bare putter inn i tenningen, altså ikke en helt vanlig nøkkel.
Jeg har en nøkkel fra før av men den har blitt så stygg, og gummien på utsiden har "smeltet" litt, så jeg vil gjerne ha en ny.
Nøkkelen virker fortsatt.
Ny nøkkel til saab 9-3, 2003 modell
Moderator: Moderatorer
- Morten S.
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N1507
- Navn: Morten Sølsnæs Strandmoe
- Bil: 2 x TT, V4, og900 og 9-3 SC
- Sted: Vestfold
- Kontakt:
Re: Ny nøkkel til saab 9-3, 2003 modell
Se denne; viewtopic.php?f=26&t=34005
"Alt" fra totakt til turbo
Ny nøkkel + koding kan være unødvendig dyrt dersom kun den utvendlige gummien har blitt stygg.
Ligger ofte nye/pent brukte nøkler til en billig penge på ebay, så kan du bare flytte over innmaten fra din "stygge" nøkkel til den "pene".
Ligger ofte nye/pent brukte nøkler til en billig penge på ebay, så kan du bare flytte over innmaten fra din "stygge" nøkkel til den "pene".
Kåre
9-3 Turbo X
9-3 SS Steg 5 - solgt
NG900 viggen - solgt
9-3 Turbo X
9-3 SS Steg 5 - solgt
NG900 viggen - solgt
kjøpte ny (nedre del) nøkkel til min 07 93 i vinter pga at jeg ville ha ny "gummi" da den gamle var så slitt og hullete.
betalte 550,- mener jeg det var på motorforum kjeller.
men da uten koding osv... bare åpnet og byttet innmat og stakk den gamle vanlige nøkkel'n inn i den nye nedre delen
N
betalte 550,- mener jeg det var på motorforum kjeller.
men da uten koding osv... bare åpnet og byttet innmat og stakk den gamle vanlige nøkkel'n inn i den nye nedre delen
N